Pomoc zdalna to nowa usługa, polegająca na świadczeniu wsparcia technicznego na odległość, bez konieczności fizycznej wizyty. Dzięki temu oszczędzamy czas i pieniądze oraz zyskujemy komfort, gdyż problem może być rozwiązany bez potrzeby wzywania do biura, czy domu, specjalisty.
Jeśli mamy problem ze sprzętem lub oprogramowaniem, musimy spełnić dwa warunki:
- urządzenie da się uruchomić,
- działające połączenie internetowe.
Ściągamy i uruchamiamy program AnyDesk, np. z tej strony. Jeśli komputer nie daje się uruchomić, lub mamy kłopoty z siecią – niestety konieczny będzie serwis tradycyjny.
Po uruchomieniu aplikacji, przechodzimy do zakładki 2. Serwis.
Teraz wystarczy zadzwonić do ADE (przycisk poniżej), przedstawić problem i umówić zdalną wizytę serwisową.
Usługa rozliczana jest z dokładnością do 30 minut, a każda minuta kosztuje 2 zł brutto, a zatem półgodzinna obsługa informatyczna to wydatek 60 zł.
Pół godziny pozwala naprawić i usunąć wiele usterek i awarii. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, czy pytania, napisz lub zadzwoń.
- Tak, ponieważ aplikacja nie pozwala na stały dostęp do komputera, dostęp jest możliwy tylko wtedy, gdy AnyDesk jest uruchomiony.
- Ponadto, wszystkie nasze działania wykonywane są w sposób jawny i przy włączonym ekranie komputera. Dzięki temu będziesz dokładnie wiedział, co się dzieje.
- Aplikacja spełnia wysokie standardy bezpieczeństwa i nie zawiera szkodliwego, czy niebezpiecznego kodu.
Dla osób zainteresowanych stałą współpracą, istnieje możliwość instalacji AnyDesk na komputerze, wówczas zdalna pomoc jest możliwa nawet bez uczestnictwa Klienta.
Ściągnij AnyDesk Zamów kontakt Zadzwoń Podyskutuj na Forum
Zobacz też:
Oprogramowanie dla Biznesu
System do Kopii Bezpieczeństwa
Dodaj komentarz